Regulamin

Nieznajomość regulaminu nie upoważnia do jego nieprzestrzegania - przeczytaj!

Regulamin

Postprzez Duszka » 18.06.2009 21:56:03

Regulamin obowiązuje wszystkich użytkowników korzystających z forum. Zarejestrowanie się na forum jest absolutnie dobrowolne i darmowe więc zanim cokolwiek napiszesz na naszym forum zapoznaj się z REGULAMINEM. Zamieszczone są tu wszelkie zasady obowiązujące na forum, których należy przestrzegać!

I. OGÓLNE ZASADY
1. Pisać na forum należy z sensem i na temat (chyba że sytuacja, która zaistniała w wątku usprawiedliwia odejście od tematu), poprawnie ortograficznie i gramatycznie, zachowując estetyczną, niekrzykliwą formę i treść oraz z zachowaniem szeroko rozumianych zasad kultury osobistej.
2. Pisać na forum można jedynie używając języka polskiego, posty napisane w języku obcym będą usuwane.
3. Formatowanie tekstu (zmiana koloru czcionki, pogrubianie tekstu itp.) służy do wyróżniania fragmentów wypowiedzi, nie wolno używać go do formatowania całej wypowiedzi.
4. Zabrania się pisania postów dużą czcionką (caps lock) pisanie drukowanymi literami oznacza krzyk. Dopuszcza się pisanie dużymi literami tylko sporadycznie dla podkreślenia wagi słowa.
5. Zabrania się używania wulgaryzmów ich pojawienie się dopuszczalne jest tylko sporadycznie i dla wyrażenia emocji, nadmiar będzie karany.
6. Obrażanie innych użytkowników forum oraz prowokowanie sytuacji konfliktowych jest stanowczo zabronione.
7. Zabrania się umieszczania tego samego postu w kilku działach.
8. Tematy niezgodne z tematyką danego działu lub tematy zdublowane (o tej samej tematyce), będą zamykane i przenoszone do działu "Kosz".
9. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt 8. 
10. Zabrania się pisania jednowyrazowych postów np. dzięki, dobrze, sama emotikonka, itp. jest to przejaw nabijania postów.
11. Zabrania się umieszczania zdjęć i filmików powszechnie uznanych za obraźliwe i niemoralne.
12. Zabrania się propagowania antysemityzmu, faszyzmu i rasizmu oraz innych szerzących nienawiść ideologii.
13. Jeśli zostanie uznane to za konieczne dostęp użytkownika do forum zostanie zablokowany (ban).
14. Po otrzymaniu bana osoba ma 7 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Zostanie do niej wysłany mail przez Administratora lub Moderatora, a osoba, jeśli chce może odpowiedzieć tłumacząc swoje zachowanie.
15. Surowo zabrania się wykorzystywania Forum do rozsyłania spam'u lub ogólnie reklamowania produktów patrz pkt 13.
16. Zabrania się posiadania dwóch lub więcej aktywnych kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru, takie konta będą automatycznie banowane, wraz z pierwotnym.
17. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja jest zupełnie nie na temat.
18. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator, Moderatorzy lub inni użytkownicy.
19. Nie można wstawiać dużych obrazków, bądź innych rzeczy w stopce danego usera, które przeszkadzają w sprawnym działaniu forum.
20. Sygnaturka nie może być dłuższa niż 8 linijek w przypadku tekstu i nie może również reklamować stron konkurencyjnych ani nie związanych z tematyka forum! lub 100 pikseli w przypadku obrazka.
21. Zabrania się umieszczania adresu strony w nicku.
22. Zabrania się komentowania spamerskich postów, należy je od razu zgłosić do Administratora lub Moderatora.
23. Zabronione jest reklamowanie stron, usług i produktów na forum w innym niż przewidziane do tego celu miejsce (dział reklam).
24. Zabrania się podawania na forum jakichkolwiek danych dotyczących adresu zamieszkania, telefonów, numerów kont bankowych, haseł itp., niezależnie od tego czy dane te należą do osoby, która chce je opublikować.
25. Shoutbox - publiczny forumowy chat to miejsce służące do szybkiej wymiany zdań, nie poruszamy na nim tematów jakie powinny znaleźć się w samym forum, czyli nie pytamy co zrobić, żeby zarejestrować sprowadzony pojazd. Miejsce to ma na celu ożywienie forum poprzez bardziej bezpośrednią formę kontaktu, zabrania się używania wulgaryzmów, obrażania uczestników, umieszczania reklam patrz pkt. 13
26. Poszczególne działy tematyczne mogą zawierać odrębne regulaminy. W przypadku, gdy występują różnice pomiędzy regulaminem ogólnym a regulaminem działu, głównym regulaminem jest regulamin działu. Pozostałe kwestie, które nie zostały ujęte w regulaminie działu są regulowane poprzez regulamin główny.
II. OSTRZEŻENIE
1. Ostrzeżenie otrzymuje się za złamanie któregokolwiek punktu regulaminu.
III. BAN
1. Zablokowanie dostępu do serwisu odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, IP lub i jedno i drugie.
2. Osoba, która otrzyma bana nie może przeglądać Forum.
3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator i Moderator po ewentualnej konsultacji.
4. Po otrzymaniu bana osoba ma 7 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie.
IV MODERATOR
1. Moderator ma prawo usunąć lub edytować posty użytkownika jeżeli uzna je za niezgodne z obowiązującym regulaminem.
2. Moderator zamykając temat powinien podać przyczynę.
3. Moderator może usunąć z postu użytkownika nieregulaminowe części zastępując je nr. punktu regulaminu.
4. Moderator ma prawo dodać swój komentarz do posta na jego końcu z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego.
5. Moderator ma prawo edytować posty i poprawić błędy ortograficzne, gramatyczne itp.
6. Moderator ma prawo dawać ostrzeżenia użytkownikom.
7. Moderator ma prawo zablokować dostęp użytkownika do forum.
8. Zabrania się Moderatorom dawania bezpodstawnie ostrzeżenia.
9. Zabrania się zmieniania treści postów z wyjątkiem pkt. 1 pkt. 3 pkt. 4 pkt. 5
10. Moderator ma obowiązek wysłać jedno PW do użytkownika, zawierające ostrzeżenie oraz treść naruszonego punktu Regulaminu.
11. Moderator mają prawo dać BANA bez ostrzeżenia osobie, która w swoim profilu umieszcza link do stron pornograficznych, antysemityzmu, faszyzmu, rasizmu i wszystkich innych stron, które są uważane w Państwie polskim jako nielegalne np. HACK, PHISHING, SPAM.
12. Moderator mają obowiązek powiadomić Policję jeśli na forum ukaże się link do strony naruszających prawo polskie.
V. ADMINISTRATOR
1. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w odpowiednim dziale.
4. Administrator ma takie same prawa i obowiązki jak Moderator.

Regulamin obowiązuje z chwilą opublikowania tego postu i będzie z czasem rozwoju forum ulegał modyfikacjom, więc zaleca się aby od czasu do czasu przeczytać ten temat.

Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania!!!
Avatar użytkownika
Duszka
Administrator
Administrator
 
Posty: 1564
Dołączył(a): 18.06.2009 18:58:42

Powrót do Regulamin forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron